0produs(e)

Nu aveti produse in cos

Product was successfully added to your shopping cart.
Responsabilitatea sociala a corporatiilor cere ca organizatiile si persoanele sa actioneze în mod sustenabil, astfel încât sa se asigure ca generatiile viitoare nu vor ramâne cu o mostenire marcata de lacomie, ci cu una de crestere continua si prospera.
 
Vonino se angajeaza sa ofere publicului tablete, smartphone-uri si accesorii de o calitate tehnologica remarcabila; tehnologie care face ca vietile de zi cu zi ale oamenilor sa fie mai bune. 
 
Evoluam odata cu trecerea timpului, deci suntem hotarâti sa ne asiguram ca produsele, angajatii, locatiile proprii cât si furnizorii nostri respecta angajamentele pe care ni le-am asumat, pentru practici de afaceri responsabile din punct de vedere social. 
 
Vonino s-a construit pe baza a patru valori, considerate de noi ca esentiale: servicii dedicate clientilor, progres, spirit antreprenorial si integritate. 
 
Integram aceste valori fundamentale în fiecare aspect al desfasurarii activitatii noastre, ca si în politicile si procedurile din sferele calitatii si sigurantei produselor, bunastarii angajatilor, administrarii unui lant global de distributie, comportamentului corporativ etic, dezvoltarii sociale sustenabile si constientizarii problemelor de mediu.
 
Pentru mentinerea standardelor de etica impuse Advanced Technologies nu va permite sub nici o forma asocierea produselor distribuite, direct sau indirect, cu produse alcoolice sau din tutun care pot dauna grav sanatatii consumatorilor.
 
Ca distribuitori de produse de larg consum, Advanced Technologies isi insuseste responsabilitatea de a promova si a asocia produsele Vonino prin campaniile de marketing respectand toate standardele legale, cat si principiile etice de transparenta, onestitate a mesajelor transmise prin acestea. 
 
Campaniile media trebuiesc conduse de asa natura incat sa isi atinga scopul pentru care acestea au fost create.
 
SC ADVANCED TECHNOLOGIES SRL se subscrie principiilor ce stau la baza sistemului de management de mediu (angajament şi politică, planificare, implementare, măsurare şi evaluare, analiză şi îmbunătăţire), ce reprezintă un cadru organizatoric supravegheat continuu şi analizat periodic pentru a conduce în mod eficient activităţile legate de mediu ale firmei ca răspuns la schimbările factorilor interni sau externi. Responsabilitatea pentru protecţia mediului şi îmbunătăţire aparţine fiecărui angajat al firmei, iar aceştia sunt conştienţi de rolul şi importanţa activităţii lor în prevenirea poluării.