0produs(e)

Nu aveti produse in cos

Product was successfully added to your shopping cart.

Utilizarea adecvata a tehnologiei companiei

Functionarea eficienta si securitatea sistemelor noastre IT si a datelor aferente sunt esentiale pentru buna functionare a companiilor noastre. Politica de Securitate IT stabileste indrumarile pe care trebuie sa le respectam.

Toti suntem responsabili pentru utilizarea corespunzatoare si corecta a resurselor tehnologice ale ADVANCED TECHNOLOGIES, inclusiv a e-mailului, a Internetului, a dispozitivelor si computerelor mobile ale Grupului si a aplicatiilor software cu licenta corespunzatoare. Sistemele noastre de IT raman intotdeauna proprietatea Grupului. Avem dreptul la confidentialitate, in masurain care prevede legea, dar nu dincolo de aceasta, atunci cand folosim sistemele companiei. Nu trebuie folosite niciodata intr-un mod care ar putea fi ilegal, ofensator sau daunator altor persoane, cum ar fi crearea, accesarea, afisarea, stocarea sau transmiterea:

• Imaginilor sau a mesajelor cu caracter sexual

• Materialelor care ar putea fi ofensatoare, bazate pe discriminari rasiale, de etnie sau religie

• Altor materiale discriminatorii sau neadecvate

Trebuie sa avem grija deosebita cand elaboram e-mailuri, tinand cont de faptul ca mesajele electronice sunt permanente, pot fi modificate si redirectionate, fara consimtamantul nostrum si,in cele din urma, pot afecta reputatia Grupului. De asemenea, trebuie sa acordam o atentie deosebita instructiunilor referitoare la back-up (rezerve), programe anti-virus, criptare, coduri de acces si suportul sistemului.

Protejarea, retinerea de date si confidentialitatea datelor

Ca Grup, colectam o cantitate mare de date, inclusiv informatii referitoare la furnizorii nostril si alti terti, precum si la fostii si actualii angajati. Trebuie sa stocam, folosim si transmitem aceste informatii corect, in conformitate cu legislatia aplicabila si cu toate indrumarile locale si ale Grupului referitoare la protectia datelor. Documentele care fac obiectul unor procedure sau investigatii juridice nu trebui sa fie modificate sau distruse.

Orice incalcare de date, cunoscuta sau suspectata, trebuie raportata managerului sau responsabilului desemnat cu protectia datelor.

Pentru a va asigura ca tehnologiile informatice ale Grupului nostru sunt securizate si concentrate pe activitatea acomerciala – ADVANCED TECHNOLOGIES isi rezerva dreptul de a monitoriza toate mesajele transmise sau stocate in sistemul sau, inclusiv informatiile sterse. Comunicarile si alte date create pe sisteme ADVANCED TECHNOLOGIES – la fel ca oricare alta forma de corespondenta de afaceri – nu sunt comunicari cu caracter privat.

Toate activitatile de monitorizare vor respecta legile locale.

Conflictele de interese

Un „conflict de interese” rezulta atunci cand aveti o relatie personala sau un interes financiar sau de alta natura, care ar putea interfera cu obligatia dumneavoastra de a actiona numai in interesul ADVANCED TECHNOLOGIES sau cand va folositi de functia de la ADVANCED TECHNOLOGIES pentru a avea castig personal. Trebuie sa fim atenti la orice situatii, care ar putea crea un conflict de interese, fie ca este real sau potential.

Unele exemple comune ar fi:

• O „persoana din contactele apropiate”, cum ar fi un membru al familiei, rudele apropiate, prieten apropiat sau partener, este un furnizor, client sau concurent al Grupului sau un angajat al unei astfel de companii.

• Dumneavoastra sau o persoana din contactele apropriate are un semnificativ interes financiar sau de alta natura intr-o companie sau fata de o persoana care concureaza cu, desfasoara afaceri cu sau cauta sa incheie afaceri cu ADVANCED TECHNOLOGIES

• Aveti o relatie directa sau indirecta de raportare cu o persoana din contactele apropiate sau aveti capacitatea de a influenta deciziile de angajare pentru aceasta persoana, cum ar fi salariul, promovarea sau evaluarea performantelor.

• Sunteti implicat intr-o relatie romantica cu un furnizor, client sau contractant al ADVANCED TECHNOLOGIES (sau angajat al unei astfel de societati), atunci cand aveti, de asemenea, autoritatea directa sau indirecta de a lua decizii sau o influenta in ceea ce priveste relatia de afaceri cu ADVANCED TECHNOLOGIES.

• Aveti un loc de munca in afara sau alte activitati cu o companie sau cu o persoana care concureaza cu ADVANCED TECHNOLOGIES sau care face afaceri cu ADVANCED TECHNOLOGIES sau care afecteaza capacitatea dvs. de a va presta munca pentru ADVANCED TECHNOLOGIES

• Aveti functia de director sau functionar in cadrul altei companii sau de oficial ales.

Aceasta nu include functii in asociatiile profesionale pe care le acceptati la cererea ADVANCED TECHNOLOGIES sau functii cu organizatii non-profit, de caritate sau religioase care nu interfereaza cu munca dumneavoastra.

Daca va aflati in oricare dintre aceste situatii sau cunoasteti altele care au un astfel de potential conflict de interese, trebuie sa raportati imediat managerului dumneavoastra direct. De asemenea, angajatii noi trebuie sa divulge orice astfel de probleme atunci cand se alatura Companiei. Astfel, situatia poate fi analizata si evaluata corect si se poate stabili solutia corespunzatoare.

Frauda

Frauda este orice act de inselaciune intentionata, care ar putea duce la un castig, profit, avantaj, prejudiciu sau o pierdere ilegala a ADVANCED TECHNOLOGIES sau a oricarei alte parti. Pe scurt, orice actiune prin care se ascund in mod intentionat faptele pentru a duce in eroare alte persoane este considerate a fi frauduloasa. Exemplele includ:

• Recunoasterea veniturilor accelerate in contabilitatea contractuala

• Falsificarea arhivelor de salarizare

• Manipularea arhivelor cu inventarele produselor pentru a ascunde pierderile

• Revendicari nefondate de cheltuieli sau folosirea necorespunzatoare a unui card de credit al companiei sau a unui card de combustibil

• Furtul de numerar, incasarile din vanzari sau inventarul in exces

• Eludarea sistemului de securitate al companiei pentru a facilita tertilor furtul

• Complotarea cu furnizorii, falsificand adresa si detaliile beneficiarului pentru transferurile bancare

• Manipularea bilanturilor pentru a raporta rezultate de operare mai mari

• Transmiterea unor informatii false catre autoritatile guvernamentale

Cu totii trebuie sa fim atenti la orice semne de avertizare, care ar putea indica faptul ca are loc o frauda, precum:

• Comportament neobisnuit al angajatului, de exemplu, refuzarea unei promovari

• Lipsa unor documente cheie, cum ar fi contracte sau facturi

• O schimbare subita a stilului de viata

• Relatii stranse cu furnizorii sau contractantii, de exemplu, furnizori/contractanti care insista cu privire la tranzactionarea numai cu un anumit angajat sau o preferinta inexplicabila pentru un anumit furnizor, in ciuda preturilor mai mari

• Manageri care trec cu vederea subordonati, subordonati care trec cu vederea manageri si managementul care omite controalele interne

• Lipsa de supraveghere a managementului si monitorizarea neadecvata, pentru a se asigura ca controalele nu functioneaza asa cum este prevazut.

La nivel minim, toate companiile ADVANCED TECHNOLOGIES adopta Politica noastra Anti-Frauda, care impune administratiei ADVANCED TECHNOLOGIES sa detina control adecvat, pentru a se asigura ca riscul de frauda este identificat, monitorizat si atenuat corect. Orice incalcare a acestei politici prezinta un risc de grave sanctiuni civile, penale, financiare si de alta natura, vizand atat persoana, cat si grupul.

Din acest motiv, daca stiti sau banuiti faptul ca are loc o situatie de frauda, raportati imediat acest lucru prin canalul adecvat. Toate rapoartele vor fi investigate rapid si profesional si, ca intotdeauna, se va aplica strict politica noastra referitoare la lipsa de represalii.

Activitati caritabile si comunitare

In calitate de cetatean corporativ responsabil, ne vom implica pe deplin in comunitatile in care ne desfasuram activitatea. Sprijinim proiectele de caritate si ale comunitatii locale, prin donatii si alte tipuri de asistenta, incurajand in mod activ participarea angajatilor. Avem o directie si atentie clare pentru activitatile noastre, recunoscand valoarea pe care aceste parteneriate o pot aduce pentru toti. Stabilim obiective adecvate si monitorizam eficienta activitatilor noastre, asigurand buna guvernare si comunicarea in mod deschis cu privire la activitatile noastre.

• Donatiile sunt facute cu buna-credinta, din motive de caritate sau de relatii publice si niciodata

• cand exista sau ar putea exista un posibil conflict de interese sau posibilitatea ca donatia sa fie folosita ca subterfugiu pentru luare de mita

• Donatia este acordata unei institutii legitime si credibile

• Donatia nu este niciodata platita in contul personal al unei anumite persoane si, in general, nu

• se va face in numerar (ex.:in cazul donatiilor financiare)

• Donatia este facuta direct, nu prin terti (ex.: clienti sau furnizori)

• Donatia nu este niciodata legata de efectuarea unei tranzactii comerciale sau a unei actiuni guvernamentale sau sa lase impresia unei astfel de legaturi

• Donatia este aprobata de catre Directorul Executiv/Presedintele companiei

• Donatia este justificata cu documente, achitate si inregistrate in contabilitatea societatii (inclusiv valoarea donatiilor in natura si voluntariatul cu angajati)

Anticoruptia

ADVANCED TECHNOLOGIES interzice coruperea functionarilor de stat si plata mitelor sau a stimulentelor de orice fel in relatia cu functionarii publici sau cu persoanele din sectorul privat.

Niciun angajat sau reprezentant ADVANCED TECHNOLOGIES nu va suferi consecinte daca va refuza sa ofere sau sa primeasca mita sau stimulente, chiar daca din aceasta cauza ADVANCED TECHNOLOGIES pierde oportunitati de afaceri.

Informatii confidentiale si proprietare

Respectam responsabilitatile noastre etice si legale de a proteja informatiile nepublice confidentiale si proprietare ale companiei ADVANCED TECHNOLOGIES si de a le comunica doar atunci cand este necesar sa desfasuram activitatile comerciale pentru ADVANCED TECHNOLOGIES. Nu folosim aceste informatii pentru a obtine avantaje personale sau pentru utilizarea in cadrul unor activitati comerciale altele decat ale ADVANCED TECHNOLOGIES si pastram confidentialitatea chiar si dupa incetarea raporturilor de munca in compania ADVANCED TECHNOLOGIES.

Protejarea informatiilor confidentiale si proprietare:

Nu discutati informatiile noastre confidentiale cu prietenii, membrii familiei, fosti colegi sau angajati

ADVANCED TECHNOLOGIES. Nu discutati informatii confidentiale in locuri publice unde terte parti v-ar putea auzi.

Nu lucrati cu documente care contin informatii confidentiale (fie copii pe hartie sau electronice) in locuri publice, daca pot fi vazute de terte parti. Discutati despre informatiile noastre confidentiale numai cu colegi care au o nevoie directa de a le cunoaste.

Restrictionati accesul la informatiile confidentiale publicate in reteaua interna (intranet).

La Advanced Technologies suntem de acord ca „nu exista niciodata un bun motiv de afaceri pentru a face un lucru gresit”. Aceasta reflecta cultura noastra si ofera baza pentru principiile de indrumare in afaceri, care guverneaza comportamentele noastre in domeniile cheie, pe care le acopera acest Cod astfel:

• Avem grija sa asiguram sanatatea si siguranta angajatilor si oaspetilor nostri la toate locurile de munca.

• Respectam drepturile omului si legislatia muncii si asiguram tuturor angajatilor nostri sanse egale, bazate pe merit, valorificand competentele lor si recompensandu-i corect.

• Suntem corecti si sinceri cu clientii, furnizorii si partenerii nostri de afaceri, colaborand numai cu aceia, care au un angajament comun cu al nostru, fata de practicile etice in afaceri.

• Suntem atenti in ceea ce priveste responsabilitatea noastra in domeniul legislatiei concurentei si concuram energic, corect si intotdeauna cu respectarea legii.

• Nu toleram nicio forma de mita sau coruptie si ne angajam in cele mai inalte standard de etica in afaceri in toate relatiile noastre de pretutindeni.

• Respectam informatiile confidentiale si dam dovada de profesionalism in toate comunicarile noastre.

• Evitam conflictele de interese, suntem atenti la orice incidente suspecte de frauda si le raportam prompt, oferim si acceptam cadouri si divertisment corespunzator afacerilor.

• Imbratisam durabilitatea ca o conditie fundamentala a dezvoltarii noastre in viitor, ne straduim continuu sa indeplinim cele mai inalte standarde de administrare a mediului si suntem pe deplin angajati consolidarii vietilor din comunitatile pe care le deservim.

Codul nostru de Conduita in Afaceri actioneaza ca un ghid, pentru a ne ajuta sa:

• Meritam valorile noastre. Desfasurand activitatea comerciala in mod corect, putem sa ne pastram increderea pe care ne-am creat-o impreuna cu altii, care au o miza in succesul Companiei noastre, de la angajatii nostri, colegi din ADVANCED TECHNOLOGIES si actionari, la companiile cu care lucram si comunitatile in care traim.

Indrumarile din Codul nostru ne ajuta sa ne facem treaba in conformitate cu legile si regulamentele relevante, care se aplica activitatii pe care o desfasuram si tarilor in care ne desfasuram activitatea.

• Luam decizii etice, in special atunci cand nu este evident ceea ce trebuie facut in mod corect.

Cui se adreseaza Codul?

Toti cei care lucreaza pentru sau in numele Advanced Technologies au datoria de a citi, intelege si respecta Codul.

Acest lucru inseamna ca:

• Toti angajatii, inclusiv cei care lucreaza cu timp partial sau au contracte pe durata determinata

• Toti functionarii si directorii executivi si non-executivi au responsabilitatea de a respecta principiile si valorile exprimate in acest Cod.

In plus, ne asteptam ca furnizorii nostri sa urmeze principii similare, asa cum au fost prezentate separate in Codul nostru de Conduita al Furnizorului. De asemenea, se doreste ca partenerii de afaceri, care actioneaza in numele nostru sa impartaseasca angajamentul nostru la cele mai inalte standarde de etica in afaceri.

Care sunt responsabilitatile noastre?

Se asteapta de la noi sa:

• Folosim bunul simt si o judecata corecta in luarea deciziilor si in interactiunile noastre.

• Respectam Codul si toate legile relevante aplicabile.

• Cand avem dubii, sa intrebam cum trebuie sa procedam.

• Raportam atunci cand lucrurile nu merg bine.

Ghid etic de luare a deciziilor

ADVANCED TECHNOLOGIES incearca sa simplifice totul cat mai mult posibil, pentru a respecta regulile. Cand va confruntati cu o decizie dificila in afaceri, va rugam sa faceti aplicarea sectiunii aferente din prezentul Cod pentru indrumare si de asemenea, sa va intrebati urmatoarele:

1. Este legal, etic si corect?

2. Este in conformitate cu valorile de baza ale ADVANCED TECHNOLOGIES?

3. Este lucrul potrivit, care trebuie facut pentru afacerea mea si pentru Grup?

4. Imi convine sa fiu tras la raspundere in mod public pentru aceasta?

Daca tot nu sunteti siguri de raspunsul la aceste intrebari sau daca inca aveti neclaritati cu privire la semnificatia sau importanta vreunui aspect din acest Cod, nu ezitati sa intrebati managerul direct, un membru al Echipei de Conformitate si Etica sau pe oricare din celelalte resurse, care va sunt disponibile.

Raporteaza!

De ce este important sa adresam intrebari si sa raportam problemele?

Cu totii suntem constienti de impactul devastator, pe care il poate avea comportamentul neetic, ilegal sau nesigur asupra unei companii si a angajatilor acesteia. Dorim sa continuam protejarea recordului nostru excelent si a reputatiei si avem nevoie de sustinere permanenta din partea dumneavoastra. Deoarece Codul nostru nu poate aborda fiecare situatie, care ar putea rezulta din sarcinile noastre zilnice, depinde de fiecare dintre noi sa continuam respectarea celor mai inalte standarde de integritate si sa raportam aspectele incompatibile cu conduita responsabila in afaceri.

Ce fel de probleme ar trebui sa raportez?

Cu buna-credinta, trebuie sa raportati toate actiunile posibil ilegale, neetice sau nesigure sau tot ceea ce pare contrar principiilor stabilite in Codul nostru. „Buna-credinta”inseamna sa furnizati toate informatiile, pe care le aveti despre situatia respectiva si care sunt adevarate din tot ceea ce stiti dumneavoastra. Nu conteaza daca nu sunteti siguri ca problema este o incalcare a Codului nostru sau daca ulterior se dovedeste ca ati gresit. Trebuie intotdeauna sa va simtiti liberi sa adresati intrebari despre tot ceea ce vi se pare neadecvat sau sa raportati ceva ce vi se pare incorect – acest aspect este atat dreptul, cat si responsabilitatea dumneavoastra.

Pe cine ar trebui sa contactez?

Exista un numar de resurse la care puteti apela oricand sunteti nesiguri, referitor la cursul corect al actiunii sau daca doriti sa raportati o problema care va preocupa:

• Managerul dumneavoastra direct

• Directorul de Resurse Umane, Directorul Comercial, Directorul General al companiei

Politica de raportare cu buna-credinta si de non-represalii

Advanced Technologies se angajeaza sa creeze o atmosfera fara represalii, in care angajatii sa se simta in masura sa vorbeasca atunci cand au probleme reale. Puteti intotdeauna sa faceti un raport de buna- credinta despre orice posibila incalcare a Codului nostru sau a legii, fara teama de represalii sau de vreun impact negativ asupra postului dumneavoastra. Represaliile sau razbunarile nu sunt tolerate. Cand se face un raport, informatiile sunt transmise Echipei de Conformitate si Etica a Advanced Technologies, pentru investigatii. Fiecare preocupare sau afirmatie va fi tratata cu discretie si profesionalism, precum si confidential, in masura in care este posibil si permis de legile locale.

Incalcarile Codului nostru sau ale legii pot avea consecinte grave, atat pentru persoanele implicate, cat si pentru Advanced Technologies. Cei care se implica in activitati imorale sau ilegale si cei care indruma, ignora, aproba sau faciliteaza un astfel de comportament actioneaza independent si impotriva celor mai bune interese ale Companiei si vor fi supusi unor masuri disciplinare, inclusive incetarea contractului individual de munca, posibil si altor sanctiuni legale.

Vonino Inc. a fost infiintata in anul 2009, cu scopul de a oferi produse electronice inovatoare si de buna calitate clientilor cu toate nivelurile de venituri. Bazandu-se pe experienta lor anterioara, de peste 15 ani pe piata globala de distributie en gros de produse de telecomunicatii, jocuri, foto-video si IT, fondatorii Vonino si-au propus sa-si dedice expertiza si cunostintele spre beneficiul utilizatorilor finali. Atat compania, cat si brandul Vonino au fost create pentru a oferi produse de ultima generatie si de cea mai buna calitate, la preturi mai accesibile, mentinand performantele foarte inalte. Dupa numai 3 ani, compania are o gama constanta de produse, care cuprinde de la mp3 playere la telefoane mobile, de la tablete la laptopuri cat si accesorii pentru acestea. Avand la baza ideea de la care a pornit totul, de a va oferi o valoare mai buna pentru banii dumneavoastra, Vonino Inc. isi propune sa dezvolte brandul Vonino intr-un brand de produse electronice recunoscut pe plan global.

Mita este orice avantaj financiar sau de alta natura oferit, promis, acordat sau primit cu intentia de a influenta comportamentul unei persoane sau al unei companii. Aceasta intentie sau acest scop este foarte important(a), deoarece anumite tranzactii comerciale legitime pot constitui mita, in cazul in care sunt intreprinse in mod special in scopul de a influenta comportamentul.

La Advanced Technologies nu toleram nicio forma de mita si interzicem cu strictete tuturor angajatilor sa ofere, plateasca, solicite sau accepte mita. Exista legi stricte impotriva mitei in multe dintre locurile in care ne desfasuram activitatea, inclusiv legislatia international. Vom respecta aceste legi, indiferent de obiceiurile sau practicile de afaceri la nivel local. Standardele noastre sunt prezentatein politica noastra privind combaterea mitei. De asemenea, platile de facilitare sunt interzise in mod special. Acestea sunt mici plati neoficiale facute unei persoane, de obicei un functionar de stat, pentru a fixa sau grabi o actiune de rutina. Exemplele includ procesarea unui permis, a unei licente sau vize, programarea unui control, eliberarea bunurilor retinute in vama sau accelerarea serviciilor de utilitate. Achitarea unei taxe pentru folosirea unei proceduri recunoscute, legitime, de urmarire rapida, care este deschisa tuturor si nu este platita unei persoane nu este considerata a fi o recompensa baneasca. Se poate efectua o plata atunci cand viata, siguranta sau sanatatea unei persoane sunt amenintate, insa numai cu respectarea legislatiei locale. Toate aceste plati trebuie sa fie aprobate in prealabil sau, daca nu se poate, trebuie raportate managerului si coordonatorului de conformitate.

Ca si in cazul legislatiei concurentei, o incalcare a acestei politici prezinta riscuri severe de reputatie, juridice si financiare. Este esential ca noi sa ne intelegem pe deplin responsabilitatile in acest domeniu. In functie de rolul dumneavoastra, vi se poate solicita, de asemenea, sa intreprindeti o formare specifica referitor la combaterea mitei, coruptiei si fraudei, pentru a va asigura ca intelegeti modul in care se aplica politicile si procedurile noastre.

Spalarea de bani

Spalarea de bani este procesul prin care persoanele fizice sau juridice folosesc afaceri legitime ca si canale de „curatare” a fondurilor obtinute prin activitati ilegale.

ADVANCED TECHNOLOGIES nu tolereaza, nu faciliteaza si nu sustine spalarea de bani. Cu totii trebuie sa fim atenti la neregulile in efectuarea platilor, in special in cazul platilor in numerar deosebit de mari si al tranzactiilor neobisnuite.

Avem responsabilitatea de a depune eforturi in activitatea noastra cu furnizorii, intermediarii si partenerii de afaceri si de a raporta orice comportament suspect.

Proprietatea intelectuala

Puteti avea acces la proprietatea intelectuala a ADVANCED TECHNOLOGIES (PI) pe parcursul activitatii dumneavoastra.

Proprietatea Intelectuala include bunurile necorporale, cum ar fi drepturile de autor, brevetele, marcile comerciale, drepturile de design, logourile si brandurile. In masura permisa de lege, dreptul la toate PI create cu materialele Companiei, pe timpul companiei, pe cheltuiala acesteia sau in sfera de aplicare a obligatiilor noastre, apartine ADVANCED TECHNOLOGIES. Trebuie sa protejam aceste bunuri si sa ne exercitam drepturile de PI, daca este necesar.

De asemenea, este important sa respectam informatiile confidentiale si proprietatea intelectuala ale altor companii. Daca am autorizat accesul la PI al unui client sau furnizor, trebuie sa il protejam asa cum ne protejam propriile informatii. In mod similar, nu trebuie sa folosim aplicatii software obtinute in mod ilegal, licentiate necorespunzator sau fara licenta, deoarece acest lucru ne-ar putea expune, atat ca persoane, cat si Grupul, la o actiune in justitie.

Informatiile confidentiale si folosirea abuziva a informatiilor interne

De asemenea, trebuie sa protejam informatiile confidentiale si de proprietate ale ADVANCED TECHNOLOGIES, care include in general toate informatiile care nu sunt disponibile publicului, care pot fi:

• Informatiile despre vanzari sau planurile de marketing

• Secretele comerciale, care sunt informatii ce ofera Advanced Technologies un avantaj competitiv, listele de clienti,

• Manualele de politici si proceduri

• Datele financiare

Am putea distribui astfel de informatii confidentiale numai in scopul afacerilor legitime si daca suntem autorizati sa procedam astfel. Este responsabilitatea angajatului sa aiba o deosebita grija pentru a proteja aceste informatii, securizand in mod corespunzator computerul, documentele sau alte materiale sensibile. In plus, evitati sa discutati despre astfel de informatii. Sa constientizati acei straini, care au posibilitatea de a vizualiza informatiile si evitati sa discutati astfel de informatii in locuri in care puteti fi auzit, inclusiv restaurantele, hotelurile, centrele de conferinta, salile de sedinte, taxiurile, avioanele etc.

Conditii de lucru in siguranta

Responsabilitatea noastra principala este sa protejam sanatatea si siguranta celor care vin sa lucreze sau sa ne viziteze la locatiile noastre. Avem obiective inalte, de zero accidente, deoarece punemin aplicare planul nostru de eliminare a acestora. Politica noastra referitoare la sanatate si siguranta ne impune sa:

• Respectam minimal, intreaga legislatie aplicabila referitoare la sanatate si siguranta si sa imbunatatim permanent modul de administrare a conditiilor de sanatate si siguranta, urmarind tot timpul sa indeplinim sau sa depasim cele mai bune practici din industrie

• Insistam ca toti angajatii si contractantii sa respecte indrumarile Companiei referitoare la sanatate si siguranta

• Ne asiguram ca societatile noastre asigura un loc de munca in conditii de igiena si siguranta tuturor angajatilor si contractantilor si ca au grija in mod corespunzator de clientii si vizitatorii veniti la sediile noastre

• Impunem tuturor angajatilor si contractantilor sa lucreze in conditii de siguranta.

Drogurile si alcoolul

Siguranta noastra depinde de asemenea, de mentinerea locurilor noastre de munca fara influenta substantelor care ar putea afecta negativ siguranta sau performanta la munca. La locul de munca se interzice abuzul de medicamente, consumul de substante controlate, de alcool si de droguri. Aceasta include achizitionarea, vanzarea sau distribuirea unor astfel de produse sau starea de a fi sub influenta lor. In cazul in care medicamentele prescrise sau cele fara reteta v-ar putea afecta capacitatea de a presta munca in conditii de siguranta, va rugam sa consultati managerul dumneavoastra.

Clientii nostri

Succesul strategiilor noastre de afaceri se bazeaza pe sprijinul clientilor nostri. Este esential sa dezvoltam si sa mentinem parteneriate comerciale reciproc pozitive si benefice, bazate pe corectitudine, onestitate siincredere.

Ne-am angajat in furnizarea tuturor bunurilor si a serviciilor in conformitate cu toate legile aplicabile referitoare la cerintele privind sanatatea, si siguranta. In mod similar, promovarea produselor noastre si publicitatea trebuie sa fie intotdeauna faptice, prezentate intr-un mod corect si rezonabil. Advanced Technologies nu se angajeaza niciodata in declaratii eronate despre produsele si serviciile noastre sau ale concurentilor nostri.

Furnizorii nostri

Furnizorii nostri sunt critici fata de performanta activitatii noastre. Ne asteptam ca ei sa fie orientati catre calitate, sa fie inovatori si eficienti – asigurand Advanced Technologies cu valoare la un cost corect, dar niciodata in detrimentul ignorarii legilor, regulamentelor si practicilor etice.

Codul de Conduita al Furnizorului stabileste cerintele si procedurile aferente, care ne ajuta sa ne asiguram ca lucram doar cu acei furnizori care impartasesc angajamentul nostru ferm fata de bune practici etice si care indeplinesc standardele noastre referitoare la drepturile omului, sanatate si siguranta si gestionarea mediului. Echipele noastre de la achizitii supravegheaza aceste procese bazate pe risc pentru principalii nostri furnizori directi si indirecti si de asemenea, ajuta echipele de management sa se asigure ca relatiile cu furnizorii locali sunt gestionate in mod corespunzator.

Partenerii nostri de afaceri

In categoria „Parteneri de afaceri” pot fi inclusi agentii de vanzari, consultantii, intermediarii, distribuitorii, reprezentantii grupurilor de interese.

Partenerii nostri de afaceri contribuie la procesul nostru de afaceri, atunci cand ne este necesara experienta lor intr-un anumit domeniu, pe piata sau intr-o arie geografica. Depunem toate eforturile necesarein activitatea noastra desfasurata cu partenerii de afaceri, care functioneaza in numele nostru, pentru a ajuta la asigurarea, pregatirea sau negocierea ofertelor pentru noile contracte sau prelungirea contractelor existente. De asemenea, confirmam cu acte toate angajamentele contractuale, pentru a ne asigura ca reflecta standardele etice de afaceri.

Aceste proceduri sunt stabilite in Politica noastra referitoare la Anti-Mita si ajuta la protejarea Advanced Technologies impotriva oricarei asocieri cu un comportament ilegal sau lipsit de etica, cum ar fi darea de mita.

Ca si in cazul tertilor, compensatia platita acestor parteneri de afaceri trebuie sa fie proportionala cu serviciile furnizate, inregistrata si aprobata corespunzator si platita prin cec sau transfer bancar (nu in numerar), in conformitate cu orice contract convenit.